Неліктен қазақстандық әуекомпаниялар ұшақтарды кідірткен кезде аз мөлшерде айыппұл салынады. Бұл туралы индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Қайырбек Өскенбаев айтты, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі.
"Жаз мезгілінде, өкінішке қарай, кешігулер көп болды. Қазіргі уақытта мұндай жаппай сипат жоқ, бұл жекелеген жағдайлар. Әр жағдайда біз қатаң жауап бердік. Біреу: "осындай үлкен компания үшін үш миллион теңге айыппұл дегеніміз не?" деуі мүмкін. Бірақ бірінші айыппұлды алған кезде, екінші айыппұл, үшінші, оныншыны көргенді көңіл-күй түседі. Менің ойымша, мемлекеттік машинаның осы бағытта күн сайын жұмыс істей алатыны туралы түсінік бар", - деді Өскенбаев ОКҚ брифингінде.
Ол шілде айынан бастап жалпы сомасы 21 миллион теңгеден асатын жеті рет айыппұл салған компаниялар, әсіресе Air Astana қызметін өте жақсы бағытта құрылымдағанын түсіндірді.
"Air Astana компаниясы, біз не айтсақ та, барлық халықаралық талапқа сай келеді. Кідірістер бар, соның ішінде құс соқтығысқанда немесе қандай да бір сенсор жұмыс істемегенде болды. Компания сенімсіз немесе қауіпсіз болған жағдайда ұшпайды, бұл - оның міндеті. Сондықтан мен шыдамды болуға шақырамын, егер кідіріс болса, бұл сіздің қауіпсіздігіңіз үшін болды", - деп атап өтті министр.
Сондай-ақ, ол Қазақстанда ұшақтардың әуе паркін жаңарту бойынша үлкен жұмыс жүріп жатқанын айтты.
"Біз 2025 жылға дейін (сатып алуды - авт.) жоспарлап отырмыз. Шамамен 51 жаңа ұшақ. Биыл 14 жаңа ұшақ келуі керек, әзірге бесеуі келді. Жалпы, біз 2030 жылға дейін жаңа ұшақтардың санын 80-ге жеткізуді жоспарлап отырмыз", - деді ол.
Еліміздегі жəне əлемдегі жаңалықтар жайында толық мəліметті таба аласыз. Instagram-дағы Kaz.tengritravel.kz-ке қосылыңыз!