Бортсерік жолаушыларға саяхатта қызмет көрсету класын қалай көтеру керегін айтты. Бұл туралы Express жазады, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі.
Бұрынғы бортсерік Люсия Табоада эконом-кластан бизнеске билеттерді ауыстыру сирек болатынын атап өтті. Көбінесе бұл опция адалдық карталардың иесіне қолжетімді. Сонымен қатар, ыңғайлы ұшу туралы ұсыныс әдетте тіркеу кезінде жасалады.
Жолаушылардың өздері бос орындықтарға бизнес-класқа тегін ауысуды сұрағанда, олар көбінесе денсаулығына шағымданады. Бірақ оларға көбіне рұқсат етілмейді.
Бортсерік Елена Афроуи егер жолаушы экипажға кішкентай сыйлық әкелсе, мысалы, тәттілер немесе кәдесыйлар болса, жайлылықпен ұшу мүмкіндігі артады дейді.
Еліміздегі жəне əлемдегі жаңалықтар жайында толық мəліметті таба аласыз. Instagram-дағы Kaz.tengritravel.kz-ке қосылыңыз!