Кейінгі уақытта ұшақтардың рейс уақытынан кешіккені немесе мүлде ұшпай қалып жатқаны туралы естіп жүрміз. Құзырлы органдардың бірнеше рет әуекомпанияларға айыппұл салғанын да білеміз. Осы орайда Тengritravel.kz тілшісі рейс кешіккен жағдайда қарапайым жолаушыларға қандай қызметтер көрсетілуі керектігі туралы баяндайды.
Рейс тоқтатылған немесе кешіктірілген кезде тасымалдаушы жолаушылар үшін жөнелту пункттерінде және аралық пункттерде келесі қызметтерді ұйымдастырады:
әр алты сағат сайын - күндізгі уақытта; әр сегіз сағат сайын - түнде; рейстің ұшуын күндізгі уақытта сегіз сағаттан артық және түнгі уақытта алты сағаттан артық күткен кезде әуекомпания ұсынатын қонақүйде орналастыру; әуекомпания ұсынатын көлікпен әуежайдан қонақүйге дейін және қонақ үй қосымша ақы алынбай берілетін жағдайларда кері жеткізуді қамтиды.
Бұл ретте көрсетілген қызметтер рейстің кешігуі әуекомпанияның кінәсінен болған жағдайда ғана ұсынылады.
Тасымалдаушының кінәсінен жолаушының таңдауы бойынша он сағаттан артық мерзімге рейс тоқтатылған немесе кідіртілген кезде тасымалдаушы:
Бұдан басқа, жолаушыны әуекомпанияның кінәсінен тасымалдауды кідірткен кезде, соңғысы, егер ол еңсерілмейтін күштің салдарынан кешіктірудің орын алғанын дәлелдемесе, әрбір кідірту сағаты үшін жолаушыға билет құнының (кідіріс орын алған ұшу учаскесінің) 3 пайызы мөлшерінде айыппұл төлейтінін еске саламыз. Өтемақы алу үшін жолаушылар тікелей әуекомпанияға хабарласуы керек.