Қазақстандық Шымкент-Алматы бағытындағы пойыздың кешігуіне байланысты шағымын айтты. Бұған қатысты ҚТЖ жауап берді, - деп хабарлайды Tengritravel.kz тілшісі.
Алматы тұрғыны редакцияға пойыздардың жиі кешігуі себебін білмек болып хабарласты.
"Шымкент – Алматы пойызы, 012. Тараздан 23 маусымда шықтық, отырғызуға екі сағат кешікті. Бұл сұмдық қой. Купеде менімен бірге бір жігіт келе жатқан, оның айтуынша, ол ұшаққа кешігіп қалған. Алматыға барар жолда аралық ұлғайып, кешігу 3 сағатқа жуықтады. Уақыттымызды қалай жоспарлау керек? Пойыздар жиі кешіге бастады. Алматыға 24 маусымда таңғы сағат 7-де ғана жеттік. Бірақ 4:10-да болуымыз керек еді", - деді ол ашуланып.
Тілшілер жағдайға байланысты ҚТЖ баспасөз қызметінен пікір беруді сұрады.
"Өткен тәулікте "Жолаушылар тасымалы" АҚ 119 пойызды жөнелтті, оның ішінде 64 жолаушылар және 55 қала маңындағы пойыздар. Кешігулер келесі пойыздарда болды: № 12 Шымкент – Алматы, № 85 Астана – Шымкент және № 77 Алматы – Маңғыстау. Пойыздардың кешігуі теміржол жолдарында инфрақұрылымды жаңғырту және ағымдағы күтіп ұстау бойынша маусымдық жоспарлы жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты, соның салдарынан жекелеген учаскелерде жылдамдыққа уақытша шектеулер енгізіледі", - деп хабарлады ҚТЖ.
Сондай-ақ, компания жыл сайынғы жол жөндеу жұмыстары теміржол инфрақұрылымының беріктігін және жолаушыларды тасымалдау кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ететінін түсіндірді.
"Сонымен қатар, аймақтарда аптап болады, ауаның жоғары температурасы ұзақ уақыт бойы ашық жерлерде рельстерді қыздырып жібереді, сондықтан теміржолдың кейбір учаскелерінде қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін пойыздар жылдамдықты төмендетуге мәжбүр. Бұл факторлар пойыздар кестесіне әсер етеді. Ұлттық тасымалдаушы уақытша қолайсыздықтар үшін кешірім сұрайды және жолаушыларға түсінікпен, шыдамдылық танытқаны үшін алғысын білдіреді", - деп толықтырды баспасөз қызметі.
Саяхат қызықтары мен пайдалы ақпаратты Instagram және Facebook парақшаларынан оқи аласыз!