Qazaq Air жүкті жолаушыға қатысты жағдайға түсініктеме берді

pexels.com

Qazaq Air компаниясы жүкті жолаушыға қатысты оқиғаға түсініктеме берді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі. Алматылық әйел жүктіліктің 32-ші аптасында болған.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Иконка комментария блок соц сети

Qazaq Air компаниясы жүкті жолаушыға қатысты оқиғаға түсініктеме берді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі. Алматылық әйел жүктіліктің 32-ші аптасында болған.

24 қазанда Мәдина Астанадан Алматыға ұшуы керек еді. Алайда әуежайда Qazaq Air әуекомпаниясының өкілдері ұшу кезінде қажетті медициналық анықтаманың болмауына байланысты оны рейске тіркеуден бас тартты.

Реклама
Реклама

"Ұшар алдында әуекомпаниядан анықтама сұрайтынын біліп, мен әйелдер кеңесіне барып, қажетті құжатты алдым. Алматыдан аман-есен ұшып келдім. Бірақ Астанадан дәл осындай анықтамамен ұшып кете алмадым, себебі маған бұл анықтама емес деп айтылды. Рейске тіркеген қыздың айтуынша, мен 026/У анықтамасын және жүктілік картасын ұсынуым керек екен. Мен қобалжи бастадым. Сонымен қатар, менің алдымда тіркеуді жауып, бортқа отырғызудан бас тартты", - деп еске алады Мәдина.

Кассадағылар оған билеттің қайтарылмайтынын мәлімдейді.

Мәдина содан кейін әуекомпанияның call center операторларымен сөйлескен. Ол қолындағы құжаттың жарамды екенін біраз уақыттан соң дәлелдей алды.

"Бір сәтте қызметкерлер мені негізсіз қабылдамағанын түсінді. Бірнеше минут ішінде мені ұшаққа отырғызды. Қону кезінде олар "кешіріңіз, бұлай болып тұрады" деді. Бірақ бұл - жүкті әйелді қорлау. Мен ол жерде жыладым, жүйкем жұқарды. Мұндай анықтаманың қандай болатынын қызметкерлер қалай білмейді", - деп ашуланады алматылық.

Qazaq Air болған жағдайға жауап беріп, берілген анықтаманы тексеру процесі ұзақ уақытқа созылды деп кешірім сұрады.

"Жолаушыларды Астана - Алматы қатынасымен 10 359 рейске тіркеу кезінде әуекомпания өкілі одан денсаулық жағдайы туралы анықтамасын сұрады. Әуекомпания қызметкері жолаушыны рейске қабылдау мәселесін шешу мақсатында тексеру үшін анықтаманы аға қызметкерге жіберіп, растауды сұрады. Ауысымның аға қызметкері алдымен құжаттың суретінің сапасыздығына байланысты бас тартты, содан соң жолаушының нақты суретін алғаннан кейін рейске жіберілді. Компания өкілдері оны қонуға дейін алып жүрді және ұшаққа жеткізу үшін бөлек көлік ұсынды. Компания ұсынылған анықтаманы тексеру процесі ұзаққа созылғанын жоққа шығармайды. Qazaq Air болған жағдайға өкінеді және келтірілген қолайсыздықтар үшін кешірім сұрайды", - деп жауап берді Qazaq Air тілшіге.

Моральдық залалдың орнын толтыру ретінде жолаушыға ішкі рейске билет берілді, оны бір жыл ішінде пайдалануға боладын

"Компания басшылығы қызметкерлерге қатысты тиісті шаралар қабылдады", - деп хабарлады Qazaq Air.


Еліміздегі жəне əлемдегі жаңалықтар жайында толық мəліметті таба аласыз. Instagram-дағы Kaz.tengritravel.kz-ке қосылыңыз!

TengriTravel

Реклама
Реклама
Лого TengriNews мобильная Лого TengriLife мобильная