Туристердің қонақүйлерді ұнатпауының топ-30 себебі аталды

Тазаланбаған бөлме, душтағы судың қысымы аз және ыңғайсыз төсектер - зерттеушілер қонақүйлерде тұру кезінде туристердің қиындықтарын зерттеді. Соңғы үш жылда қонақүйлерде болған 2000 қонақтың сауалнамасы олардың басты проблемаларын анықтады, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі Daily Star басылымына сілтеме жасап.

Қонақүйлерде тұру кезіндегі негізгі қиындықтарды анықтау үшін зерттеу британиялық компанияның және бөлме саны бойынша әлемдегі ең ірі қонақүйлер желісінің тапсырысы бойынша жүргізілді. Сауалнама нәтижелері бойынша қызмет ең маңызды талап болып анықталды: сауалнамаға қатысқан 10 адамның тоғызы "керемет қызмет" өте маңызды деп санайды, ал жартысына жуығы пандемиядан кейін қолжетімді, жеке қызмет көрсету және қызметкерлердің қонақтармен қарым-қатынасы маңызды деп санайды. Мейірімді қызметкерлер дәмді тағамдар мен жағымды интерьерден жоғары бағаланды. Көптеген адам күндізгі шай (24 пайыз), жеке маршруттар (17 пайыз) және күтушіні жалдау мүмкіндігі (тоғыз пайыз) сияқты арнайы қызметтерді пайдаланғысы келеді.

Алайда, көпшілігі қиындықтарға тап болған. Мысалы, бөлме тазаланбаған, душтағы судың әлсіз қысымы, ыңғайсыз төсектер, бөлмеге ескертусіз кірген қызметкерлер немесе қоқыс шығарылмаған. Респонденттердің айтуынша, олар ешқашан мұндай қонақүйде тұрмайды (59 пайыз), ал жартысынан көбі (52 пайыз) бұл туралы отбасы мен достарына айтады.

Реклама
Реклама

Қонақүй қонақтарының пікірінше, топ-30 қиындық мынадай:

1. Ыңғайсыз төсек.

2. Келген кезде жиналмаған бөлме.

3. Шулайтын көршілер.

4. Ваннаның немесе душтың айналасында судың ұзақ тұрып, көгеріп кетуі.

5. Көршілерді естуге болатын жұқа қабырғалар.

6. Ыңғайсыз жастықтар.

7. Душтағы судың әлсіз қысымы.

8. Қонақүйдің пайдасыз қызметкерлері.

9. Қосымша қызметтер үшін ақы алынады, мысалы, қосымша шай пакеттері, қосымша дәретхана қағазы, бөлмедегі сусындар және т.б.

10. Нөмірдің ақаулы кілт картасы.

11. Қонақүйдің дөрекі қызметкерлері.

12. Ескертусіз бөлмеге кіретін қызметкерлер.

13. Ұзақ және күрделі тіркеу процесі.

14. Жатын бөлмеде теледидардың болмауы.

15. Қонақүйде тұрып жатқан кезде бөлменің тазаланбауы.

16. Қонақүй қызметкерлерінің қолжетімсіздігі.

17. Кереуеттің жанында жарық қосқышы жоқ.

18. Қажет кезде қызметкерлермен байланыса алмау.

19. Шай немесе кофе үшін сүттің болмауы.

20. Розеткалардың болмауы.

21. Қонақүйдің нашар көрінісі.

22. Бөлмеде шай немесе кофе болмауы.

23. Кереуеттің жанында розетка жоқ.

24. Күлімдеп жүрмейтін қонақүй қызметкерлері.

25. Экологиялық емес қонақүйлер: пластикалық су бөтелкелері, қоқысты бөлек жинауға арналған резервуарлардың болмауы, бөлмелердегі пластикалық шыныаяқтар және т.б.

26. Тым күрделі ауа баптау жүйесі.

27. Күнделікті төсек тазалаудың болмауы.

28. Шаш кептіргіштің болмауы.

29. Сусабын мен денені жууға арналған құралдардың жеке-жеке емес, қосылып берілуі.

30. Кофе мен тісбасардың болмауы.

Еліміздегі жəне əлемдегі жаңалықтар жайында толық мəліметті таба аласыз. Instagram-дағы Kaz.tengritravel.kz-ке қосылыңыз!