Фото ©Shutterstock Фото ©Shutterstock

Бортсерік жолаушылардың ешқашан сұрауға болмайтын қызметін айтты


Бортсеріктер әуе кемесінің бортындағы туристерге ыңғайлы болу үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды, бірақ жолаушылар ешқашан бортсеріктерден сұрауға болмайтын бір қызмет бар. Өйткені олар оны орындаудан бас тарта алады, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі.

Америкалық бортсерік Джамила Хардвик әлеуметтік желілерде қызметкерлер саяхатшылардың жолжүгін жоғарғы шкафтарға көтеруге көмектесе алмайтынын түсіндірді. Оның айтуынша, бұған жақсы себеп бар.

"Бізге қону есігі жабылғанша ақы төленбейді. Егер біз осы сөмкені қол жүгі мен заттарға арналған жоғарғы бөлікке көтерген кезде жарақат алсақ, оны өндірістік жарақат ретінде есептете алмаймыз", – деді ол.

Басқа бортсеріктер онымен келісіп, бұл өте қауіпті екенін растады. Бұрын бортсерік болған ер адам бұл жағдаймен таныс екенін жеткізді.

"Бізге жолаушылардың жүгін алып тастауға тыйым салынды. Біз зардап шеккен жағдайда компания жауап бермейді. Бұл біздің міндетімізге кірмеді және бұл үшін ақы төленбеді", - деп жазды ол.

Еліміздегі жəне əлемдегі жаңалықтар жайында толық мəліметті таба аласыз. Instagram-дағы Kaz.tengritravel.kz-ке қосылыңыз!





Осыған ұқсас мақалалар

Халықаралық шенеуніктер туристер үшін әдемі ауылдардың рейтингін жасады Халықаралық шенеуніктер туристер үшін әдемі ауылдардың рейтингін жасады
Жұмақ аралы "омикронның" салдарынан қайта жабылды Жұмақ аралы "омикронның" салдарынан қайта жабылды
Бортсерік ұшақтан кейін құлақтың бітелуімен күресудің құпиясын ашты Бортсерік ұшақтан кейін құлақтың бітелуімен күресудің құпиясын ашты