IATA жолаушылардың салмағын ескере отырып, CO2 шығарындыларын есептеу әдістемесін жасады. Қауымдастық жетекшісі Вилли Уолштың айтуынша, бұл әдіс қазіргі кездегі ең дәл болады. Ол белгілі бір рейс үшін бір жолаушыға СО2 шығарындыларының көлемін анықтауға мүмкіндік береді, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі 4hoteliers сайтына сілтеме жасап.
IATA бас директоры Вилли Уолш әзірлеу авиакомпаниялармен бірге жүргізілгенін айтты.
"Әдістеме ұйымдар мен жеке тұлғаларға экологиялық қауіпсіз ұшуларға қатысты саналы таңдау жасауға арналған. Бұл көміртегі шығарындыларын ерікті түрде өтеуге немесе авиациялық отынды тұрақты пайдалануға (safe) инвестициялау туралы шешімдерді қамтиды", - деп қосты ол.
IATA әдістемесі мына факторларды ескереді:
- Халықаралық авиация (CORSIA)үшін көміртегі шығарындыларын өтеу және азайту схемасына сәйкес отын шығынын өлшеу жөніндегі нұсқаулық,
- авиакомпаниялардың ұшуына байланысты СО2 шығарындыларын есептеу үшін нақты белгіленген көлем,
- CO2-мен байланысты емес шығарындылар және радиациялық әсер индексі (RFI) бойынша нұсқаулық,
- масса бойынша есептеу принципі: СО2 шығарындыларын жолаушылар мен жүк бөлімі бойынша бөлу,
- нақты және стандартты салмақты қолдана отырып, жолаушының салмағы туралы нұсқаулық,
- реактивті отын тұтынуды CO2-ге айналдыруға арналған шығарындылар коэффициенті, CORSIA-мен толық келісілген,
- салон класын өлшеу, сондай-ақ әуекомпаниялар салондарының әртүрлі конфигурациясын есепке алу.
IATA мәліметінше, бүгінде әртүрлі нәтижесі бар көміртегі шығарындыларын анықтаудың әртүрлі әдісі бар. Бұл шатастырады және тұтынушылардың сенімін төмендетеді. Сонымен бірге авиация 2050 жылға қарай шығарындылардың нөлдік деңгейіне жетуге ұмтылады.
Еліміздегі жəне əлемдегі жаңалықтар жайында толық мəліметті таба аласыз. Instagram-дағы Kaz.tengritravel.kz-ке қосылыңыз!